Saturday 6 September 2014

Ada Ke Lelaki Buat Bisnes Shaklee?

Produk kesihatan dan kecantikan sinonim dengan wanita. Namun kini lelaki juga semakin ramai yang prihatin dengan kesihatan dan kecantikan.

Selain cantik dan sihat, Shaklee juga menawarkan peluang bisnes dan peluang jana pendapatan tambahan. Bagi mereka yang suka cari dan ambil peluang, inilah yang mereka nantikan daripada produk yang mereka gunakan selalu.

Disamping guna dan dapat manfaat sihat dan cantik, kita juga boleh jana pendapatan tambahan. Menarik bukan.

Selalu kami dengar soalan begini:

Soalan (S): Ada ke orang lelaki buat bisnes Shaklee?
Jawapan (J): Ada je

S: Macam pelik je, lelaki buat bisnes vitamin dan produk kecantikan
J: Apa yang peliknya. Lelaki sekarang dah moden dan lebih terbuka berbanding dulu. Buka setakat sihat dan cantik, tapi juga Shaklee ni dapat bagi income tambahan. Sebab itulah ramai lelaki yang dah join Shaklee

S: Tak kekok ke lelaki nak study dan explain produk-produk ini?
J: Apa yang kekoknya? Produk Shaklee bukan untuk wanita je. Malah untuk lelaki, bapa, dan seluruh isi keluarga dari atuk, nenek, mak, ayah, anak-anak dan juga cucu cicit. Pendek kata produk Shaklee ni untuk kegunaan seisi keluarga. Bukan sahaja untuk makan dan minum, ada juga untuk kegunaan rumahtangga seperti sabun baju, sabun rumah, ubat sapu, penapis air dan sebagainya

S: Jadi, bolehlah lelaki jadi ahli ya?
J: Boleh. Dan yang lebih menariknya keahlian Shaklee ni untuk pasangan suami-isteri. Maksudnya jika kita telah berkahwin, keahlian ini boleh digunakan oleh kedua-dua pasangan suami isteri. Tak perlu ada 2 keahlian.

S: Apa manfaat lain apabila kita jadi ahli Shaklee?
J: Manfaat lain boleh rujuk di entri ini

S: Dalam group JBC ada tak lelaki yang buat bisnes Shaklee ni?
J: Ada, bukan setakat pasangan suami dan isteri, malahan ada juga lelaki yang masih bujang yang jadi ahli di bawah rangkaian kami.

S: Setakat ini pelopornya adalah wanita. Jadi apa cabaran untuk kami yang lelaki ini?
J: Bagi saya, ini bukan cabaran tetapi adalah PELUANG untuk kita mangkin dan meluaskan empayar bisnes ni. Jom sama-sama kami untuk sama-sama pelopori dan jana pendapatan dengan bisnes ini. Di sini kami ada Lukeman yang boleh membantu dan juga Siti Norliza yang bersedia untuk memberikan bimbingan dan tunjuk ajarnya kepada kita semua.

Bukan itu sahaja, dalam rangkaian kami juga ada beberapa orang Master yang akan bantu kita dalam pendakian menuju ke Master Coordinator, insyaAllah


Produk Shaklee; vitamin, berat badan, kecantikan dan kegunaan rumahtangga

1 comment:

  1. info yang menarik..kaum adam boleh sahut cabaran tu ;)

    ReplyDelete

Komen Sahabat