Tuesday 23 September 2014

Collagen Powder Yang Istimewa

Alhamdulillah bulan ini, September 2014 Shaklee menawarkan 2 produk pada harga promosi; Collagen Powder; beli 6 percuma 1 dan Meal Shakes; beli 3 percuma 1.

Sebelum balik cuti raya lepas, seorang kawan pejabat Luke (sama level pejabat dan sama-sama study leave kat UKM, sama-sama struggle siapkan tesis) nak cuba Collagen Powder Shaklee. Katanya sebelum ini dia ada ambil collagen brand lain tapi kurang kesan. Jadi kali ini dia nak cuba collagen Shaklee pula.

Katanya kalau dibandingkan harga memang Collagen Shaklee lebih mahal, tapi katanya dia nak cuba juga, mana tahu hasilnya seperti yang diharapkan. Ada kami ceritakan kisahnya dan kesudahannya di sini.

Alhamdulillah, selain untuk dirinya, dia juga tolong orderkan untuk kawan-kawannya dan melayakkan dia untuk dapat FREEMEMBERSHIP dan juga BONUS dalam RM90 2 bulan lepas.

Sekarang dia adalah pengguna setia collagen powder. Selain mengguna dan dapat khasiatnya, dia juga dapat bantu kawannya untuk dapat khasiat yang sama dan dapat bonus.

Sekarang ini dia sedang dalam proses untuk daftarkan FREEMEMBERSHIP untuk kawannya yang sebelum ini order dengan ini. Inilah yang dikatakan kesan Shaklee #shakleeeffect.

Bulan September 2014 ini pihak Shaklee Malaysia bermurah hati berikan promosi bagi sesiapa yang beli 6 akan dapat percuma 1. Boleh kongsi-kongsi beli; kakak, abang, ibu, mertua, jiran.

1 paket ini ada 15 stik. Jadi kalau beli banyak-banyak untuk kegunaan sendiripun memabng berbaloi. Jimat, murah, berkesan, halal dan semulajadi. Jom sama-sama kita memanfaatkannya










CARA MAKAN COLLAGEN POWDER





Moga bermanfaat dan kami boleh dihubungi di talian di bawah. Sampai jumpa lagi insyaAllah

Artikel berkaitan:


No comments:

Post a Comment

Komen Sahabat