Tuesday 31 December 2013

Cara Untuk Menjadi Ahli Shaklee

Terdapat 2 cara untuk menjadi ahli Shaklee ataupun nama spesifiknya Shaklee Independent Distributor (SID) ataupun Bahasa Melayunya Pengedar Bebas Shaklee.


Pertama: Keahlian SID secara percuma dengan membuat pembelian barangan kesihatan Shaklee pada harga ahli dalam 1 resit dengan nilai UV sebanyak 200. Anggaran pembelian ini adalah sekitar RM650 PV (UV = unit volume dan PV = purchase volume).

Disamping melayakkan mendapat SID percuma (yang bernilai RM65), pembelian dengan UV sebanyak 200 juga melayakkan SID baru ini mendapat bonus bulanan pertama sebanyak RM30+. Jika ada tambahan pembelian pada bulan tersebut, nilai bonus bulanan juga akan meningkat selari dengan pembelian. Jumlah UV minimum yang melayakkan SID menerima bonus bulanan adalah sebanyak 150.

Jumlah penjimatan dengan keahlian percuma ini adalah sebanyak sekitar RM100+ (RM65 untuk keahlian percuma + RM30+ bonus bulan pertama)

Kedua: Membayar RM65 untuk pendaftaran keahlian SID secara terus di mana-mana cawangan Shaklee di seluruh Malaysia. Kit bisnes (starter kit) yang mengandungi bisnes manual, panduan produk, resit Shaklee, panduan ahli dan lain-lain akan terus diberikan kepada SID bagi membolehkan SID buat pembelian produk pada harga ahli.

Bagi pendaftaran secara online, bayarannya pendaftarannya juga adalah sebanyak RM65, di tambah dengan RM10 untuk penghantaran kit bisnes tadi ke alamat yang kita daftarkan.

Kedua-dua pendaftaran ini memerlukan seorang penaja. Maklumat penaja yang diperlukan adalah nama, nombor telefon dan No SID. Bagi yang ingin memilih kami sebagai penaja sangat-sangat dialukan. Bolehlah letakkan nama: Lukeman Yusoff / Siti Norliza Ibrahim, No. tel: 013-2299319 dan Shaklee ID: 1089476 sebagai penaja. InsyaAllah bimbingan, tunjuk ajar dan sokongan akan diberikan bagi membantu setiap ahli baru yang masuk di dalam kumpulan kami. Bimbingan secara online turut disediakan di dalam group FB dan juga group Whatsapp.


Kos untuk jadi ahli Shaklee

7 manfaat yang akan kita perolehi dengan jadi ahli Shaklee insyaAllah


Harap ianya membantu pengguna-pengguna produk kesihatan, mahupun mereka yang masih mencari produk kesihatan untuk diri dan keluarga. Hubungi kami jika perlukan maklumat yang lebih lanjut berkaitan produk, pemasaran, peluang bisnes mahupun harga istimewa bagi pembaca blog www.jombahagia.blogspot.com. Terima kasih atas kunjungan tuan puan ke sini.

Wallahhua’lam

Liza & Lukeman
Bangi Selangor
20.2.2014
Shaklee Independent Distributor ID: 1089476
Tel/sms/whatsapp: 019-6515717 / 013-2299319
Blog: www. jombahagia.blogspot.com
Email: jombahagia@gmail.com


Artikel Berkaitan
(1) Mengapa Shaklee? (4) Agen Shaklee Bangi
(1) Mengapa Shaklee (3) Shaklee vs Herbalife vs B'Young
(2) Mengapa Shaklee (2)? Halal, Diperakui KKM, Selamat, Semulajadi dan Terbukti Berkesan
(3) Mengapa Shaklee? (1) Madu Lebah, Kismis dan Shaklee