Thursday 20 February 2014

Mengapa Shaklee? (4) Agen Shaklee Bangi

Salah satu sebab mengapa kami menjadi ahli Shalee adalah kerana ketika kami mencari produk kesihatan, setelah kami bandingkan antara beberapa produk kesihatan yang ada dipasaran, dan kami putuskan untuk ambil Shaklee, tetapi bila kami nak beli tak ramai agen yang ada di kawasan Bangi ini. Jadi kami terpaksa beli sendiri di cawangan Shaklee di Wangsa Maju. Hanya ada 2 cawangan Shaklee di Lembah Klang ini iaitu di Wangsa Maju dan Subang (HQ)

Ini membuatkan kami terfikir alangkah baiknya jika ada agen / cawangan di Bangi ini bagi memudahkan khususnya warga Bangi untuk mendapatkan produk-produk kesihatan ini. Lama berfikir jadi kamipun buat keputusan untuk jadi ahli bagi memudahkan kami membeli dan menggunakan produk ini, dan juga memudahkan warga Bangi khususnya untuk mendapatkan produk ini dan juga mendapatkan khidmat nasihat daripada kami insyaAllah


Stok sedia ada di rumah di Bandar Baru Bangi bagi memudahkan urusan pengguna yang inginkan stok nutrisi kesihatan dengan kadar segera, insyaAllah. Penghantaran adalah secara COD bagi penduduk kawasan Bangi dan sekitar, dan secara pos laju bagi kawasan lain. 

Jadi kepada penduduk Bangi khususya dan penduduk dipersekitarannya, sama-samalah kita manfaatkan peluang ini. InsyaAllah kami ada simpan stok sikit-sikit untuk memudahkan pelanggan berurusan, tak banyakpun, setiap produk ada dalam 2-3 botol stok ikut permintaan dan minat pengguna. Produk yang hot kami simpan stok banyak sikit. Jadi yang ingin beli produk untuk kegunaan sendiri mahupun keluarga bolehlah hubungi kami seperti di bawah. Sama-sama kita berkongsi manfaat dan sama-sama kita memudahkan kehidupan orang lain. Kita mudahkan kehidupan orang, insyaAllah Allah mudahkan kehidupan kita.

Wallahhua’lam

Liza & Lukeman
Bangi Selangor
20.2.2014
Shaklee Independent Distributor ID: 1089476
Tel/sms/whatsapp: 019-6515717 / 013-2299319
Blog: www. jombahagia.blogspot.com
Email: jombahagia@gmail.com



Artikel Berkaitan
(1) Mengapa Shaklee (3) Shaklee vs Herbalife vs B'Young
(2) Mengapa Shaklee (2)? Halal, Diperakui KKM, Selamat, Semulajadi dan Terbukti Berkesan
(3) Mengapa Shaklee? (1) Madu Lebah, Kismis dan Shaklee