Sunday 23 February 2014

Performance Drink: Tingkatkan Prestasi Diri

Satu lagi produk yang Shaklee tawarkan dan kami telah rasai sendiri keberkesanannya adalah performance drink (PD) ataupun minuman tenaga. Produk ini membantu menggantikan nutrisi penting badan terutamanya bagi mereka yang terlibat dalam aktiviti lasak seperti atlet dan pekerja buruh.

Namun orang yang macam kita yang banyak guna tenaga mental dan juga fizikal juga boleh sesekali ambil produk ini untuk membantu badan membina tenaga. Kalu atlet bolehlah ambil selalu, kalau kita-kita ini ambil sesekali pun ok dah. PD menghidrat lebih cepat berbanding air dan memberikan tenaga yang berpanjangan insyaAllah.

Performance drink (PD), meal shakes (MS) dan ESP


PD juga membekalkan bendalir dan elektrolit penting untuk badan bagi membantu mencegah penyahhidratan. Produk ini juga telah melalui ujikaji klinikan dan terbukti membantu memelihara paras gula dalam darah, bagi membekalkan tenaga pada otot, dan membantu mengekalkan paras bendalir bagi proses penghidratan.

Pengalaman

Kami biasa ambil PD + MS + ESP waktu petang, dalam jam 3-5 petang, ikut keadaan. Kadang-kadang ambil ESP+MS, kadang-kadang ambil MS sahaja. Ada kalanya ambil PD sahaja untuk rasakan keaslian rasanya. PD berperisa oren asli, MS rasanya semacam bijiran horlick pun ada dan ESP adalah susu soya asli. Bolehlah cuba bagi yang ingin menambahkan tenaga badan insyaAllah. Boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut seperti di bawah.

Wallahhua’lam
Liza & Lukeman
Bangi Selangor
12.2.2014
Shaklee Independent Distributor ID: 1089476
Tel/sms/whatsapp: 013-2299319
Blog: www. jombahagia.blogspot.com
Email: jombahagia@gmail.com