Monday 7 April 2014

Makluman Aktiviti Shaklee bulan April 2014

Assalamualaikum, di bawah ini adalah makluman mengenai aktiviti Shaklee yang menarik untuk sama-sama kita sertai sepanjang bulan April 2014 ini sepertimana yang boleh dilihat di wesite Shaklee Malaysia

1. 13 April 2014, Ahad, jam 11 pagi. Pembukaan secara rasmi cawangan Shaklee do Taman Sri Rampai, KL


2. 19 April 2014 Sabtu, jam 11 pagi hingga 1 petang, bertempat di Pullman Putrajaya, "Master Coordinators Celebration". Sambutan Master ni kira macam "Open Day" Shaklee. Siapa pun boleh datang, walk in dan tidak perlukan pendaftaran awal mahupun bayaran. Pendaftaran di sana untuk rekod kehadiran. Mereka yang belum jadi ahli pun boleh dijemput hadir sama. 

Jom sama-sama kita ke Pullman Sabtu, 19.4.2014 ini, 10 pagi hingga 1 petang untuk ambil inspirasi dan motivasi daripada insan yang dah bergelar Master ini. Acara: pendaftaran, makan-makan, sesi ceramah motivasi oleh para Master dan Penganugerahan Master oleh Shaklee. 


3. Pengumuman cara pengiraan bonus kereta yang baru

4. Ujian Kesihatan Percuma di cawangan Shaklee Johor Bahru sepanjang bulan April ini di 6 tarikh yang berbeza


5. Dan yang terakhir dan teristimewa adalah promosi Ostematrik, beli 6 percuma 1 untuk ahli sahaja. Bagi yang ingin jadi ahli, kosnya adalah RM65 keahlian seumur hidup, RM10 pos. Jika kita ke cawangan Shaklee berdekatan, kos RM10 untuk pos tidak dikenakan. Pilihan lain, jika kita beli barangan Shaklee pada harga ahli dengan anggaran kos sebanyak RM650, kita akan terus dapat keahlian secara percuma, dan dapat lagi rebat / bonus pada bulan pertama sebanyak kira-kira RM31 (+++).

Ostematrik ini mengandungi kalsium, magnesium, zinc dan sedikit vitamin D untuk membina kesihatan tulang dan gigi yang kuat insyaAllah, juga untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal, membantu pengecutan otot dan pelancaran sarat, membantu mengurangkan simptom senggugut seperti kembung perut, kejang, mudah marah dan murung.

Untuk hasil terbaik, hanya perlu ambil 4 tablet sehari; 2 biji pagi selepas makan dan 2 biji lagi sebelum tidur. Kalsium juga membantu memberikan tidur yang lebih lena dan berkualiti insyaAllah


Wallahhua'lam

Lukeman Yusoff 0132299319
Siti Norliza Ibrahim 0196515717
BBBangi Selangor
9.4.2014
www.jombahagia.blogspot.com
jombahagia@gmail.com