Thursday 10 April 2014

Penguatkuasaan dan Hikmat Disebaliknya

Assalamualaikum buat semua sahabat pengunjung JBC=jombahagia.blogspot.com.

Sedikit makluman dan perkongsian kepada semua' pihak syarikat sedang mengadakan pemantauan yang serius kepada mana-mana SID=shaklee indipendant distributor yang melanggar etika perniagaan jualan langsung akan diberikan amaran keras dan jika kes yang berat dilakukan; SIDnya akan ditamatkan serta merta.

2 contoh kes berat yang melanggar etika perniagaan jualan langsung yang akan ditamatkan keahlian SID serta-merta adalah (1) menjual harga ahli produk kepada bukan ahli dan (2) menawarkan pek percubaan "trial pack" yang tidak pernah dibuat oleh pihak syarikat.

Harap kita semua lebih berhemah dalam membuat perkongsian (sharing). Lebihkan kepada sharing info, maklumat yang bersangkut paut dengan kelebihan dan kebaikan produk dan bisnes, dan peluang-peluang dan keistimewaan yang ditawarkan oleh Shaklee jika kita jadi ahli.



Moga dengan penguatkuasaan ini, semakin ramai yang akan berminat untuk jadi ahli; seterusnya dapat beli produk pada harga ahli, dapat manfaat kesihatan dan perniagaan dan akhirnya dapat menambahkan pendapatan bulanannya kepada 2, 3, 4, 5 mahupun 6 angka, insyaAllah. InsyaAllah moga pertambahan income bulanan kita ini akan meningkatkan lagi zakat pendapatan dan menambahkan lagi sumbangan kita kepada masyarakat dan dunia ini insyaAllah.

Wallahhua'lam
Lukeman Yusoff 0132299319
Siti Norliza Ibrahim 0196515717
BBBangi / 11.4.2014 / 7.35pagi
www.jombahagia.blogspot.com