Wednesday 23 April 2014

ESP, Ostematrik, Ahli dan Promosi Untuk Ahli Shaklee Sahaja

Assalamualaikum, ESP (seperti dalam gambar) masih terus menjadi pilihan para ibu, bapa, dan para gadis terutamanya dalam membantu membekalkan sumber protein; bagi membantu membaiki tisu badan, sel, untuk kulit yang lebih sihat dan cantik, untuk bina otot, bantu prostat, imun dan juga bekalan tenaga insyaAllah.

ESP

Antara khasiat dan manfaat ESP dalam membantu meningkatkan kesihatan badan kita


Bulan lepas (3, 2014) ramai yang ambil peluang untuk beli set promisi beli 6 percuma 1 pada harga ahli, memang berbaloi-baloi. ESP ini untuk kegunaan seisi keluarga. Bulan ini promosinya adalah ostematrik; beli 6 percuma 1 juga.

Setiap bulan, Shaklee akan tukar produk untuk set promosinya. Bulan lepas ESP, bulan ini ostematrik, 3 bulan terkebelakang adalah vitalea, omega dan alfalfa. Sepanjang saya jadi ahli inilah masa yang kita tunggu, untuk beli vitamin semulajadi pada harga murah

Cumanya promosi ini hanya valid untuk ahli sahaja. Jadi, jika tuan puan tanya pendapat kami; macammana cara nak beli Shaklee dan vitamin apa yang patut mula; jawapannya adalah:

1. Beli pada harga ahli, dengan jadi ahli RM75 seumur hidup (RM65 ahli + RM10 pos). Kalau pergi ke mana-mana kaunter Shaklee, RM10 ini tidak dikenakan)

2. Dah jadi ahli, bukan setakat barang promosi ini kita boleh beli, malah semua barang lain kita boleh beli pada harga ahli dan promosi bulan-bulan seterusnya juga kita akan dapat beli.

3. Beli pada harga ahli dan harga promosi, dan sebagai ahli berdaftar, kita boleh jualkannya pada harga pasaran (memang syarat ini ditetapkan oleh Shaklee). Jadi kat sini kita dah dapat untung runcit

4. Untung lain yang akan kita dapat selain untung rungcit bila jadi ahli adalah; bonus personal, bonus personal kasar, bonus kepimpinan hingga 6 peringkat, bonus kereta  (dalam bentuk wang tunai), insentif koordinator, dan juga trip konvension nasional dan international

Jadi sangat-sangat untung siapa yang jadi ahli Shaklee ini. Keahlian ini seumur hidup. Harap bermanfaat

Wallahhua'lam
Lukeman Yusoff 013229919
Siti Norliza Ibrahim 0196515717
www.jombahagia.blogspot.com
jombahagia@gmail.com