Monday 5 May 2014

Keahlian Ekslusif JBC dan 3 Ahli Bertuah Setiap Bulan InsyaAllah

Assalamualaikum

Kali ini kami ingin kongsikan berkenaan keahlian ekslusif JBC dan 3 ahli bertuah setiap bulan yang turut serta bersama kami insyaAllah


Ahli Ekslusif JBC

JBC=Jom Bahagia Club  ditubuhkan bagi membantu lebih ramai para usahawan dalam menceburi bidang bisnes. Dengan modal sebanyak RM65 sudah melayakkan kita menceburi bisnes ini dan juga membolehkan kita join JBC; keahlian yang dibuka secara ekslusif bagi mereka yang ingin mengubah kehidupan kepada yang lebih baik insyaAllah.



Logo JBC, bersama pengasas bersama; Encik Lukeman dan Puan Siti Norliza


Jika mahukan keahlian bisnes secara percuma, boleh dapatkan produk kesihatan ini pada harga ahli sebanyak RM650 keatas, terus automatik akan dapat jadi ahli secara percuma, dan akan dapat bonus atas pembelian itu sebanyak sekitar RM31.

Dengan menjadi ahli Shaklee dibawah rangkaian kami di JBC, kita akan dapat excess ke group istimewa JBC, di mana setiap info dan hebahan berkenaan bisnes dan Shaklee akan dimaklumkan terlebih dahulu kepada group istimewa ini.

Latihan, kursus dan tunjuk ajar akan dijalankan secara online dan juga offline. Secara maya melalui medium whatsapp, FB dan juga telegram. Perjumpaan ditempat yang ditetapkan juga akan diadakan dari masa ke semasa bergantung pada penyertaan dan penceramah yang ikut serta.

Secara praktisnya, perjumpaan, latihan, komunikasi dan marketing banyak dilakukan secara maya ataupun atas talian. Jadi ianya sangat membantu memudahkan urusan seharian, tambahan pula sekarang ini kebanyakkan orang ada smartphone.


3 Ahli Ekslusif Baru Yang Bertuah Setiap Bulan, InsyaAllah

InsyaAllah setiap bulan kami akan buka keahlian kepada 3 orang ahli baru untuk turut serta bersama kami dalam membina perniagaan dan kebahagiaan dan juga. Dengan modal serendah RM65 insyaAllah kita boleh menggandakan pulangannya sehingga 2-3-4-5 mahupun 6 angka sebulan insyaAllah.

Bonus 2 dan 3 angka insyaAllah sangat senang untuk diperolehi. Bonus 4 dan 5 angka insyaAllah telah ramai yang dapat hasil bimbingan dan tunjuk ajar bersama. Bonus 6 angka juga tidak mustahil untuk kita perolehi dengan mengikut jejak langkah yang telah dirintis oleh mereka yang terdahulu


Kenapa Hendak Banyak Income?

Kenapa kita ni nak sangat banyak income? Kenapa nak sangat jadi kaya? Kekayaan yang sebenar adalah milik Allah, dan kaya yang sebenar bukannya kerana banyaknya harta kita, tetapi kerana kayanya jiwa, iaitu akhlak dan budi, insyaAllah. Jadi sebelum menjadi kaya, kita semua perlu terlebih dahulu kenal dengan pemilik Kekayaan Yang Sebenar ini.

Harta, wang ringgit hanyalah alat untuk kita berusaha untuk semakin mendekatkan diri kepadaNya. jadi sama-sama kita pastikan moga, semakin banyak rezeki yang kita dapat, moga semakin dekat kita kepadaNya insyaAllah.

Semakin banyak nikmat yang kita dapat, semakin banyak yang kita boleh salurkannnya kembali kepada masyarakat insyaAllah. Moga zakat, hadiah, derma daripada kita semua akan semakin meningkat setiap hari, minggu, bulan dan tahun insyaAllah

Jom sama-sama jadi insan yang bertuah, yang dapat memberikan manfaat kepada ramai orang, sama ada melalui pengalaman yang kita ada, kemahiran, ilmu, sistem, pengurusan, wang ringgit sebagai hadiah, zakat, infak dan derma dan pelbagai lagi sumbangan yang boleh kita sama-sama hulurkan kepada masyarakat insyaAllah

Kita bantu mudahkan kehidupan orang lain, Allah akan bantu mudahkan urusan dan hidup kita sekeluarga insyaAllah. Sampai jumpa lagi, wassalam

Wallahua'lam
Lukeman Yusoff 0132299319
Siti Norliza Ibrahim 0196515717
BBBangi, PPuteh dan KKrai
jombahagia@gmail.com
6 Mei 2014

Artiket berkaitan: